UPDATE

Hej hej!

Har inte bloggat på två dagar nu igen!... Men men..I förrgår så åkte iallafall jag, Jessica, Krisse & Alex ut till berg och röjde lite :) Rev ner allting som var i husvagnen, ska bygga om & greja till det där inne. Jessicas projekt..Även fast hon bara satt & lata sig ;) Haha. Oså började jag elda upp bröte lite smått, är ingen mäster eldare om man säger så. Men tur i oturen var det väl att gräsklipparn gick sönder efter vi hade klippt några meter xD För då fick vi bensin över som jag hällde på elden. Då jäklar blev det fart it. Höhö. Alex röjde undan inne i stugan, som det nu antagligen bor grävlingar i :S Usch. Men vi kom på att dom biter ju tills det knakar, så jag la stora plankor i byxorna, det var fiint ;) Haha. & Krisse röjde undan vid den tasiga husvagnen. Det tar sig! :)

Sen igår så var jag i skolan. Lilla Ewe var där. Haha, hon var lite små aggressiv på mig i think;) Har blåmärken, dumma dig :( Haha! Efter skolan så åkte jag hem till Fredrik och kollade på Beck hämndens pris. Så grym! Sen brummade jag tillbaka hem på min räsermoped & mötte Emil. Jag klippte han, det blev topparna och så tunnade jag ur det. Sen så följde han med hem till farsan & sov där :) ♥

Imorse så åkte jag till praktiken & var där till 4. Har vart förvirrad hela dagen, så tröttt! Menmen, jag somnade ju inte på rullbandet iallafall, det är bra ;) Sen åkte jag & brorsan med mammi & lillebrorsan till ånimskog. Jag målade element så fick pengar. Mohaha gött. Sköt luftgevär oxå, wii! Juste ja! Sist jag & Carro var där uppe så hittade vi en hög med gamla rostiga grejer. Bland annat en jätte gammal symaskin, hur frän som helst! Så jag gick upp och snodde den. & två andra grejer som jag ska göra till ask-koppar. Så ska vi ha det i mitt & Tobbes hus. Mohaha jag är grym ;D Vi åkte typ hem efter en timme eller nått & nu kom jag nyss hemifrån Aly :)

Vad mycket jag hade att skriva idag känns det som xD Men men..Det får ni stå ut med. NU ska jag & Tobbe kolla på film sen sooova.

& g r a t t i s yttligare en gång Fille som fyller 16 år idag! ;) ♥



GODNATT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0