Jag är bara trött, så jävla trött

Jävla idiot helg! Den kan dra åt helevete!...
Blir så trött på folk.
Ta reda på sanningen innan ni skriver eller går runt och snackar en jävla massa skit!


Och såhär är det! Folk säger och skriver överallt att Erling har vart otrogen mot Melinda med mig sedan ett halvår tillbaka. Och det är inte sant. Jag har träffat han 2 gånger på ungefär 10 månader. Så jag vet inte riktigt hur det skulle gå ihop? För dom två gångerna har vi pratat! Inget mer. Jag skulle aldrig kunna göra något sånt när jag vet att dom är upptagna. Att vara otogen eller göra så att någon annan är otrogen med mig är inte riktigt mig grej känns det som. Jag hatar sånt. Och ingen kan stå för vad dom säger eller skriver för när man frågar så säger dom antingen ''Ne ja venne''. ''Aa'' eller ''Fråga M..'' Om ni nu ska gå runt och snacka skit, som ni är så stensäkra på att det har hänt, så kan ni väl förklara hur detta skulle kunna gå ihop, eller stå för vad ni har sagt?. Okej, jag har gillat Erling ända sen vi gjorde slut och fram och tillbaka i fyra-fem år. Och det vet alla, men jag har ändå inte gjort nånting för att förstöra mellan dom ändå. Men bara för att det blev som det blev nu så har vi haft sex i sex månader och gått bakom M:s rygg under hela tiden? Åhh! Blir så trött! Vill bara förklara nånting så att någon människa kanske fattar..Och hoppas att det går in.

Jag älskar Erling..Och kan ni inte acceptera det så kan ni bara låta mig vara!



Kommentarer
Postat av: Isa

Det är jobbigt när folk ska hålla på att prata om saker de inte vet ett skit om :(

Tycker synd om dig

2010-05-10 @ 20:18:16
URL: http://isablomgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0