God kväll gott folk

Vad är det som har hänt med blogg.se ? Går ju inte att lägga upp bilder eller tecken eller något? :S Fan. Den ska jämnt hålla på att masa..Dumma den.

Har iallafall vart på bodaborg med BF idag, det var jätte roligt faktiskt! Vi blev delade i grupper och tävlade mot varann. Jag, Jessica, Linda & Evelina var i ett lag. Inne på dom olika banor så var det massa rum, och i varje rum så var det olika saker man skulle klara för att dörren till nästa rum skulle öppnas. Och klarade man alla rum i en bana fick man en stämpel. Alltså skulle man ha så många stämplar som möjligt. Vi fick 2, haha xD men fan va sprang upp och ner och kräla och hade oss. Haha. Så även fast vi inte låg så bra till så var det roligt! :) Ska försöka dra med mig Jessica igen, kusinerna och brorsan dit någon gång i framtiden, hehe med våra otroliga tålamod kan det bli skoj ;)

Efter vi hade kommit hem efter den äckliga hemresan. Alla var jätte trötta och tänkte vila, men det gick ju jätte bra när folk längst bak satt och kacklade som 10.000 hönor. Huvudvärken gick ju inte över precis :P Tillbaka till vi kom tillbaka iallafall. Då drog jag och brorsan till Nina och Christian. Jag busade med världens sötaste Emmy jag, goding det alltså. Tog jätte fina kort på henne. Men eftersom det inte går att lägga ut nu så får ni se någon annan dag :)

Nu sitter jag hemma hos pappa och försöker få han att inse att Raubtier är grymma! Men han vill inte riktigt lyssna tror jag. Och bara läääängtar till metaltown kan jag säga. Åhh! 39 små söta dagar kvar. Wiii, låt dom gå snabbare! Så underbart. Mina älskade Bullet For My Valentine och Sonic Syndicate, gaah så jag har längtat efter att få se dom. Så lycklig och satan vad barnslig jag är men det skiter jag i för jag är KÄR. Mohaha :)

Men ni får ha en bra kväll :) Puss och kram! / Jenny Salén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0