TISDAG- KAFFE ÄR ALLT BRA GOTT ALLTSÅ..

Hej hej :)

Mamma nyss åkte till ånimskog och skulle kolla lite i vårat nya hus och sen till Christian och sova över. Och Tobbe stannade i vänersborg och Robin hade inte råd att komma.  Så jag drog till farsan, vi har fikat :) Mums. Har vart och köpt godis och lite så och sen bär det av till Jessica och Alex. Ska sova där inatt, mysigt :) Nu sitter jag och tjötar med världens bästa Emil :)♥  Men nu ska jag vara lite social mot pappa innan jag drar vidare igen :)

Har inte haft tid att lägga in alla bilder ifrån sälen så nu lovar jag inte nått mer om när jag lägger in dom. Det får blir när det blir haha :P 

Puss puss (pussmun) Mohaha.




Får bli lite gamla bilder eftersom jag är hos farsan då. Liite gamla ;) Haha.
Mig vill ha tillbaka äckelhålet i ögonbrynet.
Och jag saknar min älskade Pelle :( Världens underbaraste kanin!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0