TEST TEST TEST

Ditt utseende:
Hårfärg? Mörkbrun
Längd? 160 cm. Jag är en lång jävel ;) Fast jag har hört att det är coolt att vara kort (y
Skostorlek? 38 / 39 / 40  Haha det skiftar lite
Ålder? 17 till sommarn

Kärlek:
Har du kille just nu? Japp
Gillar du någon? Yes
Vem? Robin
Tillåter du din kille röra vid dig? Aldrig ;)
Överallt? Aldrig ;)
Har du haft sex? Jaop
Hur många har du haft sex med? Spela roll
Har du haft många förhållanden? Inte överdrivet. Ett riktigt riktigt om man säger så

Smak & stil:
Vad har du på dig? Mjukisbyxor o tjocktröja (y
Hur ser dina trosor ut? Kom och kolla ;) Mohaha nej. Ja venne, ja orkar inte kolla sj ens
Har du någon BH? Jodå
Hur ser den ut just nu? Svart vit, prickig
Hur beskriver du en fjortis? Haha jadu. Överdrivet tuperat sönderblekt hår, överdrivet smink och äckliga småungar som gör allt för att få uppmärksamhet. Typ :)
Hur beskriver du en pluggis? Jag ;) Haha.

Bad days:
Har du varit full? Har väl hänt
Har du däckat? Nej väl
Har du haft sex på fyllan? Blubb blubb, nyfikna jävlar
Har du rökt? Yes
Har du snusat? Blää
Har du gjort något olagligt? Jag är snäll :)
Har du slagit någon ner till marken? Ja, jag slår alla jag ser. Jag är farlig, morr! Haha


Yes/No:
Är du allergisk mot något? Yes, tropiska frukter. Men jag äter det ändå. Fast inte kiwi, då halvt dör jag HAHA
Tror du på gud? NO im not. Jävla tjomme
Har du en bästis? Yes. Emil och Malin ♥
Är du vegitarian? Yes/no. När jag känner att jag har ett tråkigt liv så måste man ju hitta på nått ;D
Har du varit med om ett stort gräl? Yes I have

Antingen eller:
Mjölk/saft? Saft såklart. Mjölk är blä
Ibumetin/alvedon? Alvedon
Katt/hund? Funkar råtta? ;) Ne men katt då tror jag nog utav dom två
Cykla/gå? Både och skulle jag tro. Efter jag lärde mig cykla igen då, det vill säga i somras xD
Öl/vin? ÖL
Kanin/hare? Kanin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0