TÄNKER ALDRIG MER LYSSNA

-Juste! Nylle.

Mohaha hejhej på er :)

Var ju hos tandläkarn igår och spände skroten, och det gjorde inte alls ont i början, det var rätt chill så asså. Men idag känns det ja! Majs. Jag kan inte äta igen, jävla skrothög. Vill ta ut den nu. Men jag är pimp :D Jag tog en grön grejsimojs på ena grejsimojsen, värste fränt :D Haha jaja så kan det vara ibland. När vi kom hem från vänersborg så satte jag och mamma oss framför tvburken och åt räkor och vitlösbröd. Det är inte att klaga på! Mm..Sen så aa mm då gick jag o la mig, alldeles för tidigt :( Så är trött som fan idag och mår illa. Men jag gick till ner till skolan iallafall, duktiga Jenny. Då gick jag och pojkarna upp och hyrde en film. The final destination, den sista. Fasiken vad bra den var! Rätt tuff så, som jag ;) Haha. Sen slutade jag tolv, gött. Då åkte jag, memsen och Hampus och kollade på huset vi ska flytta in i..Vill inte..Bor redan på världens bästa ställe! Okej det är mellerud, det hatar jag. Men grannarna och gatan och blöööh, det älskar jag. Men vi får se vad som händer och fötter. Tobbe och Bagge kom och hämtade mig strax efter jag hade kommit dit, då åkte vi hem och slöa. Sen kom Fredrik och sen kom Anna :D Då gick vi och keka pizza och nu sitter vi hemma och tråkar. Iallafall jag. Men nu ska jag ut och hålla Fredrik sällskap en stund.

Aa juste det! Imorse så åkte vi till läkarn innan jag skulle ha möte, för då skulle Hampus ta den andra svininfluensa sprutan. Och då blev jag arg för att han fick spruta och inte jag. Så jag fick en ändå :D Men det är den första sprutan jag inte gillar :( Efter åt alltså. men sticket var lika bra som alltid ;) Haha! Men nu har jag bajs ont! Aj aj aj. Oså självklart så slog Fredrik till mig precis där. BUHU! Men nu har jag svininfluensa ett tag. Det är läskigt.

Jaja.

Hade gött hej...♥


Får bli en gammel sleten bild. Orka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0