SOLEN SKINER UTANFÖR SKOLAN..

Hej hej :)

Sitter i skolan och kollar ut genom fönstret, underbart väder! Solen skiner! Snart är det vår och då är det snart sommar, wii! Älska våren. Så kan snön ta och smäla oxå tycker jag, verkligen. Men det ryktas ju om att det ska komma runt tio decimeter snö till imorgon. Och det hoppas jag verkligen inte att dom har rätt i! Solen ska skina och snön och istapparna ska smälta snabbt som aldrig förr! Det är en snödriva en bit från fönstret utanför och man ser knappt den jätte stora lägenheten som är bakom skiten. Tänk vad mycket vatten det kommer vara när alltingen töar bort! Åh milde tid..Men inget att klaga på det inte, bara på med solbrillorna och gummistövlar :D Så länge inte jorden går under..Kollade en minut på 2012 igår..Den ger mig dåliga vibbar.

Hade engelska förut iallafall, och skulle kolla igenom ett gammalt nationellt prov och se hur det fungerade och lite så. Tror det var den som gjordes förra året. Det jag skulle gjort. Dumma mig..Skit inte skolan alla små barn. Det lönar sig inte. Men iallafall...Så skulle jag prova och göra den dära skrivdelen när man skulle skriva om någonting som skulle hända i framtiden eller så. Så jag skrev om att vi ska flytta..Men Enes (min engelska lärarare då va) tyckte att det var såppas bra skrivet att jag kunde behålla det till nationella provet, även fast det egentligen är andra uppgifter på årets nationella prov. Så en del av provet är nästan färdigt, och jag kommer antagligen få godkänt säger han. FYFAN SÅ SKÖNT! Dom andra delarna va provet ska jag göra på måndag vecka tolv. Hoppas det går bra. För nu ska jag gå vidare och lyckas med skolor och jobb och framtiden och allt blaha här i världen! Efter engelskan då iallfall så blev det tillbaka till passagen och äta lasange, jummy. Sen spelade vi uno, men dom bara är jätte elaka och jag förlorade hela tiden :'( Haha jävla jävlar. Nu ska jag till köket och vara elak tillbaka. Åh fan vad mycket jag skrev. Haha, jaja så kan det gå och sitta. Haha :)

Puss








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0