OM MAN INTE VET VAD MAN SKA GÖRA MED ALLTING OCH INGENTING, VAD GÖR MAN DÅ?

-Godmorgon godmorgon i stugan ;)

Sitter i skolan nu, har precis haft engelska. Översätt lite mer och gjort om lite i skrivdelen på det nationella provet. Så nu är allt klart och det står GODKÄNT. Det gillar vi :) På måndag blir det lyssnadelen och talkdelen. Hoppas det går lika bra. Men att skriva är lättast. Vi gjorde nån övning/lek med kort förut för att lära sig förklara för sig själv typ. Då var det en hög kort, med ett ord på baksidan. Då så skulle man ta ett kort och lägga kortet till en av personerna som var med, som ordet passade in bäst på. Det var ganska roligt faktikst :P Några som jag fick: Busig, retsam, slösaktig, mångsidig, obehärskad, lojal, pessimistisk. Resten kommer jag inte ihåg, för då hade jag engelska. Men fick typ 15 kort :P Haha men jaja, nån som tycker att det stämmer in på mig? :P Lilla lilla jag som är så snäll och go. Hmm..Ne nu ska jag gå och joina Sanna, Daniel och Ewe i uno och spöa dom så hårt! :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0