NU KOMMER BILDERNA FRÅN SÄLEN

Hej hej :)

Sovde ju hos Jessica och Alex inatt. Linda var oxå där och sov :) Jag och Jessica spelade in en låt. En med Avril Lavigne, HAHA xD Jag är så himla grym på att sjunga. Ska nog vara med i idol. Hehe pfft. Jaja, har iallafall vart på praktiken idag. Så kom gansla nyss hem, för för en stund sen. Men Robin kom precis iallafall :) Så nu ska jag upp och dusha och sen vidare till Fredrik. Jag ska göra två eller tre pircingar på Tobbe sen oxå :) Wii. MEN innan det så ska jag lägga ut bilderna från sälen :)


Klubbor på vägen dit :D Mohaha det var gott.

Heeeeh. Världens godaste tror jag


Mami o Christian :)

Mormor o morfar :)

Nere på discobowlingen. Fick inga bra kort men..




Jag och mamma uppe i backen :S Dra mig baklänges och upp igen asså! Det var läskigt :)


Ja o Tobe keka på mc ski. Bra skit bra skit :)

Jag är rätt stenhård...





Det jag handlade :) Fast ja köpte en mascara oxå.. :)



Jag och lillebrorsan

Jag och storebrorsan


Ne datan är så jävla seg så jag orkar inte lägga upp fler. Hade gött hej ;)

Puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0