JAG HAR TRÅKIGT

Hejsan svejsan :)

Vi var ju hemma hos farsan och Suss igår kväll, Robin och Anna var med oxå. Det var trevligt. Vi åt as god mat, potatisgratäng och oxfile med rullad bacon runt och smält ost i. Mmm! Inte att klaga på måste jag säga. Sen spelade vi Buzz på ps3 och tog en öl. Det var as kul, haha måste köpa det. Så kanske man kan lära sig lite mer oxå ;) Hehe. Sen åkte vi hem vid halv ett någonstans tror jag det blev. Då blev det film, den sög. Så jag gick och la mig, jag var så trött så jag kommer knappt ihåg att jag la mig i sängen innan jag somna. Haha.

Sen idag så väckte Robin mig :O Åh vad arg jag blev! Haha jävla jävel. Ingen väcker Jenny. Morr! Sen blev det att dusha och göra sig iordning och sen vidare till mamma, Christian, Julia och Hampus och hälsa på dom och kolla lite i huset. Vi fick kakor :D Mohaha det var gott! Oså fick vi pengar till pizza så nu har precis jag, Robin, Tobe och Anna kommit hem från pizzerian. Det var också gott ;)

Men nu ska vi dra oss till Fredrik en svängis :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0