INTERNATIONELLA KVINNODAGEN?

-Haha. Vad är det för nått? Visste inte ens att det finns en sån dag. Men men, det finns saker för allt :) GO GIRL GO GIRL ;)

Nu är jag klar med engelskan iallafall. Så nu sitter jag och kollar på när killarna lagar mat åt oss ;) Mohaha. Tacos blir det, MUMS. Blir det inte gott så slåt jag dom. Haha nejdå, inte så hårt iallafall :) Slutar tolv idag. Rätt skönt så. Sov hos bästa Nina inatt, i köpmannebro :) Vi bada jaccuzi, så skönt! Efter det åt vi panpizza och chokladpudding, jummy. Sen la vi oss i sängen och kollade på Luftslottet som sprängdes, men hon somnade :P Jag har börjat kolla på den typ 5 gånger, men det har alltid kommit fram nått annat i hjärnan som verkade roliga att göra. Men nu ÄNTLIGEN då fick jag sett hela, och den var grymt bra! Älska dom filmerna, älska Lisbett Salander! Blir jag lesbisk ska jag leta upp henne, och då är hon min. Mohaha! ;) Jaja, nu får jag gå och gnälla på grabbarna och se till att snabba sig med maten ;) Haha stackare. Men nu luktar det gott iallafall..Hm..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0