IM IN LOVE IN AN ALIEN

Hejhej :)

Har sovit hos bästa Malin inatt.♥ Igår var vi på kalas hos Roger och Anneli för han fyllde år. Sen stannade jag och Malin i mellerud en stund. Vi åt pizza och sen var vi ute och åkte bil med Tt och Dagge en liten sväng :P Nu har vi vart inne i mellerud och hämtat Sara och Zachary. Så himla goo! :') Nu ska vi äta om en stund sen kommer Robin och hämtar mig , ikväll ska vi till jag kommer inte ihåg vad det heter, men till Suss och farsan iallafall :) Kul kul.

Åh, nu sitter jag med världens underbaraste och finaste bebis så nu har jag inte tid längre ;)
Hade gött. Puss ♥



Haha fan va heta bilder jag hittade sen jag färgade av allt mitt hår nästan på lucia :( xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0