HEJ PÅ ER VÄL

Sitter hemma hos Jessica och Alex nu, och Tobe är med oxå. Kul kul kul kul, jodå :) Annars har jag inte gjort så värst mycket idag, skolan till 12, gjorde lite granna på läsdelen på nationella provet. Efter det så åkte jag hem och sov i tre och en halv timme, det var gött! Har vart oerhört trött idag kan jag säga! Men vaknade utav att Fredrik stog vid min dörr och pratade med mig haha! Då fyllde jag i han tribal på armen. Sen hem till Fredrik och spela en stund och prata med min snart granne. Haha. Sen vidare hiiiiit :) Har skickat in bild till Snygg eller inte till Kissies brors blogg HAHAHA! Fan va kul! Rätt rockigt måste jag säga. Men men..Nu ska Jessica sno hennes dator. Dålig stil, mohaha :)


Sexig bild jag skicka in asså ;) Haha!

Puss och godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0