FAN..JÄVLA OFLYT HELE TIN ;)

-TILLBAKA TILL ETT IKKE LIKA SNÖIGT MELLERUD ;)

Hej hej :)

Nu har jag säkert en massa och skriva eftersom att jag inte har haft tid att uppdatera min lilla kända blogg när vi har vart iväg i sälen, haha! Ne men det var jävligt gött att komma hem till mellerud och se asfalt! Jag har nog aldrig blivit så glad för att se helt naturliga grejer förut ;) Mohaha, ge mig super duper vår och dunder smunder sommar nu eller?! Ja tack, det godkänner jag gärna :)

Jaja..tillbaka till sälen resan. Jag hade ju bestämmt mig för att verkligen inte åka skidor eller något sånt! Men jag fick på mig ett par snowblades ändå tillslut..Puhhh. Aldrig igen xD Jag hade aldrig åkt nått sånt innan, så jag åkte ner i barnbacken en gång för att öva lite. Men det var tråkigt. Så jag drog med mamma och Christian i korgliften och skulle åka ner för den största backen jag hitta typ -.- Haha, ner kom jag, men om jag åkte ner var ju en annan femma. Jag blev så arg på dom skitgrejerna! Jag sparkade av skidorna och kastade stavar så det stog hej vilt runt om mig. Haha, tur att det inte var någon annan precis där och åkte just då ;) Usch var arg jag var. Sen fick jag inte stopp så mamma sa att jag skulle slänga mig ner för att stanna. Så jag slängde mig både framlänges, baklänges och åt sidorna. Haha det slutade inget bra med andra ord. Dagen efter var jag inte smidig som ett sidenstyg iallfall, det kan jag lova. Mer som en 67 årig gammal elefant som har brytit 5 ben och spräckt halsmandlarna och tappat håret på manken. Men såklart ställde jag mig på mördarskidorna igen och upp i samma backe...till slut..efter Christian kom och visade vägen eftersom att min smarta mamma körde fel ;) Haha. Den dagen gick lika bra ungefär. Sen var skidkarriären slut för min del. Vi var nere och spelade disco bowling en dag också...jag äger...fick typ tre strikear, mohahahahhahahaha! Det var trevligt, och jag gillar den baren. Dom hade nog världens godaste cider! Mmm. Dagen efter gick vi också dit och tog en cider och spelade massa roliga grejer :P
Sista dagen så var vi på experium och badade! Satt mest i utomhusbassängen i snöstorm ;) Det var hur gött som helst. Efter det blidde det att brumma hemåt. Sju timmar och vaken hela vägen :O Usch, ingen höjdare..

Igår när vi kom hem så fick vi först sätta oss i bilen igen och åka till dalskog. Robin hade fått bensinstopp på vägen hem till oss, HAHA! Det var kul. Så vi fick hälla i lite dret i tanken sen for vi till Jessica och tjöta med henne och Sanna :) Trevligt värre alltså. Sen drog vi vidare hem till Fredrik och tjöta med han och Tobbe. Vi bara kör runt vi, haha :P

Men men..Nu sitter jag i skolan, har haft engelska med Enes i en timme. Och så snodde jag Robin moped och körde med, mohahah det var kul ;) Hehe ne nu ska vi keka. Och sen ska jag och mamsen iväg och sola. Det vart länge sen nu kände vi.

Lägger ut alla bilder sen när jag kommer hem :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0