EN KRIMILNELL HOTTENTOTT?

Go kväll go kväll go kväll!

Grabbarna lyckades bra med maten i skolan! Det var gotti gott gott :) Efter skolan gick jag med Sanna upp en stund och tänkte kolla på en film. Men jag somnade. Haha ovanligt..Eller inte ;) Efter den sovstunden så drog jag hemåt en sväng, sen hem till Sanna igen :) Så nu sitter jag Sanna och Nina och kollar på Att göra en pudel, haha den är så grym XD ''-Han är från hemtjänsten.. -Men han är ju svart!'' Haha! Jaja..när filmen är sluuut så ska jag vandra hemåt igen och äta. Jag är HuNgRiG. Och jag tycker att Robin ska komma hem ifrån London nu, saknar han ju. Men jag får väl stå ut fram tills på lördag :)

Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0