CHRISTIAN HADE MED SIG DATOR ;)

Hejhej :)

Sitter i sälen nu och det regnar en massa :( Som tur var så hade Christian med sig dator så jag kunde skriva om mitt intressanta liv ändå ;) Haha. Igår så åkte vi nio på morgonen och var framme tre. Det tog alltså sex timmar, blööö. Fast sov det mesta ändå. Mohaha. Igår när vi kom fram så gick vi bara runt och kolla runt och handlade lite grann. Fick mig ett par as goa mjukisbyxor och en tröja. Och massa godis ;) Hehe. Sen gick jag och la mig jätte tidigt, men kunde inte somna för brorsan snarkade för mkt. Så fick sätta på högsta volym och dunka musik för att somna, haha. Och imorse gick alla ut och åkte skidor, alla utom jag. Jag gick och handla lite till, fick med mig en jätte snygg vindjacka hem. Jag blev kär, haha. Jaja nu ska jag med dom andra ut en sväng igen sen ska vi någon annanstans på staduim outlet eller nått och handla :)

Lägger ut alla bilder när jag kommer hem igen!

Puss ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0