ÄTA ÄPPLE MED KNIV..

-Det är mycket godare !

Tja. Praktiken gick snabbt idag tycker jag. Vi fick in en massa nya märkesvaror till Herr. Kommer dock inte ihåg vad märket heter. Men det är mycket bra pris, från 195:- till 995:-. Så åk nu och handla ;) Haha. Efter praktiken blidde det hem och tjöta med mamma en stund innan hon åkte hem till ånimskog. Sen ut och gå, hamnade hos mormor. Så åt kvällsmat där och hjälpte henne med sin facebook hon har skaffat sig, haha :) Sen forsätta vandra hemåt. Lagade mat tills morgondagen, praktik igen! Efter det bar det av till kusinerna och tjöta lite, och vi fick med oss en av dom hem. Haha. Så nu sitter jag, Tobbe och Krisse hemma och slöar. Jag äter äpple, med kniv! Det är godare! Och för det andra så kan jag inte äta äpple utan kniv pågrund utav all skrot. Haha, då vet ni.



Glömde nog att skriva det, kommer inte ihåg. I vilket fall som helst så färgade jag tuppkam på lillebrorsan för några dagar sen. Och så blidde det :) Färgen tog inte så bra, men det blidde ju nått iallafall.






På köpcentret någonstans när vi skulle till strömstad på reptilmässa. ''Norges största köpcenter ligger i Sverige!''
Haha men jag gillar Norge ändå. Och jag gillar Mc.Donalds ballonger :D



Jag och bästa Nina i förrgår när jag sov hos henne. Nybadadde och goa! ♥


Har inte orkat lagt in bilderna från mobilen på datan förens nu, därför alla bilder är lite sena sådär ;) Haha. Men nu är dom på plats iallafall!

Puss och godnatt! Sov gott ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0