ÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHH!

Hejhej!

Skrev nyss en massa skit men såklart försvann det! Äckliga data!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jaja..tänker inte skriva om allt för datan är bara allmänt elak och taskig mot mig och jag HATAR den ( i stora bokstavar) . Hmmm... Klarade iallfall nationella provet, den muntliga delen! Wiiiiii. Jenny blidde glad då. En glad Jenny och en massa kaffe= ÖVERSKOTTSENERGI . Mohaha stackars Daniel och Robin, eller nej. Jag tycker inte synd om dom föresten :) Vi fick tjockisvåfflor i skolan idag, det var rätt gött alltså :D
Ne, jag sitter här och är nydushad, GÖTT! Så därför har jag inte tid att sitta här och slöa längre, jag ska göra mig iordning lite innan Robin kommer. Vilket han snart gör. Sen hoppas jag att Jessica och Alex kommer också :) Höhöhöhööööhö.


Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0