2012

Hejhej :)

Skulle slutat praktiken 16.00 idag egentligen. Skrev 04.00 förut men kom precis på att det blidde lite wrong:P Men stannade iallafall till 18.30. Fick lära mig dom nya kassapparater idag, så mest suttit vid kassan och hjälpt en prao elev idag. Rätt okej dag! Sen har jag jag inte hunnit göra så mycket mer än att slänga i mig mat sen jag kom hem. Mamma åkte precis till ånimskog och Tobbe och Fredrik sitter och kollar på 2012, men jag vill ikke se den! Men ska se på Jägarna sen. Den skulle vart bra säger dom:P Kommer nog sten slockna om jag  sätter mig i soffan nu men:P Jaja..Ni får ha det gött och lycka till Sara och Joe :)


Börjat fylla andra örat med skrot nu ;) ..det andra är fullt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0