Sommarlooov!

-Bara för att jag har sommarlov nu. Wiii. Fyfan va gött ;D Har betyg & sommarjobb,  boende & skola är färdigt, kunde inte bli bättre :D

Kom iallafall till skolan imorse, då keka vi rabarber paj, mummms. Sen typ sa vi hejdå och grejs. Sen kom Simon & hämtade mig, då åkte vi till åmål i Rickards BMW, kändes lite skumt...Volvo ska det ju va ;) Där hämtade vi Rickard & Anton.  Sen brumma vidare till mellerud & hämtade Fredrik. Så nu sitter vi hemma & lyssnar på Bullet for my valentine. JÄVLAR vad jag ska se dom & JÄVLAR vad jag längtar & JÄVLAR vad det bara är åtta jävla små ynkans dagar kvar. Wiiii :D Jajaja. Nu väntar jag på mammi, vi ska åka & äta kina mat, gött som faen ;)

Senare får vi se vad som händer och fötter. Leka med Malin kanske..Bara för att hon är lite gay och inte har sommarlov än. Hihi! :)

Hörs kanske senare.

Puss & kram ♥



Sommaren 2007 eller 2008. Mohaha vad liten jag är, eller var. Skitsam (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0