Sometimes

Hej hej

Igår, eller i förrgår kanske det blir nu eftersom att klockan är över 12. Haha men ja, så hade vi tacokväll. Jag, Tobbe, Anna, Emil, Alex och Jessica. Sen kom även Tt och Therese. Det var skojjsigt :-) Haha fast jag var så jävla stressad och när jag blir stressad så blir jag arg och då går allt bajs, så chipsen hade jag ställt in i ungnen med fel värme på så dom blev svarta och aa haha men det blev bra tillslut iaf :-)
Senare på kvällen så kom vi på att min säng stog kvar ute efter katten. Så vi spännde fast den bakom bilen och åkte runt, haha fan va kul det var! xD Kanske ut ikväll med ;-)

Och idag, eller igår^^ Så vart vi på kalas hos farmor, ätit massa gött och tjötat med släktingar som jag tyvärr inte träffar så ofta, förutom kusinerna som bor mitt imot oss då såklart, haha :-) Och sen åkte vi hem till Fredrik och kollade på nån knepig film. Och nu sitter jag, Anna och Fredrik hemma och dricker kaffe :-D Kaffe är gott. Jag känner även av att jag åkte av sängen några gånger igår känner jag nu, haha aj, svar ja. Men lätt värt det! xD Nu ska jag vara social mot Anna för Fredrik är på toa. Mohaha.











♥ Puss/ Jenny! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0