Skola..

Gomorron!

Sitter i skolan nu då. E trött som fan. Sov ju hos Sanna inatt och hennes sööta lilla pissunge den ville dårakt inte sova kan ja ju säga. Haha. Men men, ja kom upp iallafall. Och det känns redan att denna dagen inte kommer bli som planerad. Skulle gymmat nu men ja orkar inte det idag. Och nu ska jag snart kila iväg till iv och ha engelska, åhh! Jag orkar inte!! Nån som vill ersätta engelskan med mig? Vill bara ligga ensam hemma i sängen och sova bort hela jävla dagen. Rensa alla tankar som ploppar upp oförberett och förstör min vardag. Haha. Nee. Jag är arg idag :-) Och helg är det inte heller. Varför är det inte det för? Varför är det torsdag och inte fredag? Vem är det som har bestämmt dagarna egentligen? Tänk om jag vill att det ska finnas en dag somnheter jorsdag oxå då, kan ja göra en sådan dag då? Eller måste man ha utbildning för att bestämma dagar? Det kanske hade vart en bra dag i veckan, who knows who knows. Kanske skulle blitt känd för att bilda en ny dag, mohaha. Haha nefan varför tänker jag på dagar för. Det finns annat att tänka på, Be HaPpY dOnT wOrRy! :-) Jag kan bli känd för nått annat :-) Mohaha gaah!


Jag hitta lite grejer jag vill ha förut. GE MIG GE MIG GE MIG!







Mums.

Ne, hejdå!

♥ Puss/ Jenny! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0