Sanna time :-)





Hej hej.

Jag försökte fixa bloggen med headern och skit förut men det går ju fan inte, får ryck snart :@ Satt och pilla med det dära as länge och gjorde precis som det stog i beskrivning men n-e-j. Men men, bytte tema och lite så, så det ser liite bättre ut tills någon kan vara snäll och hjälpa mig att fixa skiten ;-)
Nu sitter jag iallfall hemma hos bästa Sanna och kollar hennes nya dator hon fick idag och tjötar lite :-)
Imorse blidde det till skolan i vanlig ordning och gymmade med Emil Slemil. Efter det följde han med hem. Vi köpte godis o dricka och fetade oss till ''Mean girls'' Hehe den är bra, även fast jag har sett den minst 20 gånger;-) Sen när han hade åkt hem så vaxade mamsen ögonbrynen på mig, aj! Det gör så j*ävla ont! Men får försöka fixa till dom efter ja noppra av hela, haha det ska jag aldrig göra igen ! Så ett förslag till er där ute är att inte göra det ;-) Fast ni kanske inte är så dumma :-)
Men nu ska jag vara social med Sanna och sen blir det snart att börja vandra hemmåt och dejta sängen :-)

♥ Puss och godnatt / Jenny! ♥

Kommentarer
Postat av: Isa

jag kan hjälpa med designen...

2010-01-31 @ 08:50:51
URL: http://isablomgren.blogg.se/
Postat av: Jag

Åh tack! :-D

2010-01-31 @ 12:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0