Hejsan svejsan

Hej hej. Vart hemma från praktiken idag, mådde illa som fan imorse. Sovit en massa. Men sen fick jag gå upp och laga mat, köttbullar, pommfritt och bearnesås (stavning?) Mohaha. Sen har jag lärt mig hur man tvättar, så nu kan jag både diska och tvätta, DUKTIG JENNY :-) Sen så hade jag råkat stänga in våran äckliga jävla cp-katt i sängen. Har bäddsoffa så han hade krypt in där under och gömt sig när jag fällde ihop soffan nästa dag. Sen gick jag in i rummet nästa dag igen och det stank som bara fan. Först så frågade jag brorsan om han hade skete i mitt rum xD Haha men nej. Då fällde jag upp soffan igen när jag skulle sova och då kommer det en äcklig nerpissad katt utspringandes därifrån och har klöst, pissat och skete ner hela jävla soffan! AAAAH VAR ARG JAG VAR! Så idag har jag tvättat alla kläder som låg där inne och bärde ut alla saker och skura o dammsög oooooo masssa. Så nu e det rent och omöblerat, men det luktar fortfarande :@ Men det värsta gick bort när pappa kom och slängde ut soffan, den står ute och fryser :-( Men den ska jag hoppa sönder ännu mer och slänga!!!! Nån som vill ha en katt? Helt gratis!

Men jaa, det var min roliga dag. Haha :-) Skulle skriva nått annat men kommer inte på hur man sätter ihop det :S Mohaha. Nu ska jag keka och sen upp i dushen, sen kommer kusin vitamin och Jessica med rött hår. Mohaha.






Jag saknar min älskade Candy banan!




♥Puss/ Jenny! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0