Hej hej

Sov hos mormor inatt. Och idag har jag vart på paraktiken, och det känns som som ommöbleringen börjar gå mot rätt håll äntligen, skööönt! Fast sen är det ju barn avdelningen kvar som ska ordnas..Men allt porslin är på rätt avdelning iallafall. Så kom och handla !! Haha.

Slutade fyra då åkte jag hem till mormor igen och kekade och sen kom brorsan och hämta mig. Nu sitter vi hemma och Carro är här och heeelsar på. Hon gav en lite sen julklapp till Tobbe, en jättefin tavla som hon har gjort själv och satt in bilder på dom och så, aa fin var den iallfall :-) Nu blir det snart hem till Sanna, och köpa pizza ska jag göra oxå, jummy ;-) Lite tjock får man väl vara ibland, hehe :-) Men jaja..skriver med senare :-)




Hittade några snygga bilder från en fest nångång när vintern börja :-P Haha. Jag och brorsan :-)





Jag och Anna, brorsan tjej. Världens bästa tjej :-)





Vet inte vem den här tjommen är, hon kan heta Jenny Salén. Men jag är inte säker. Mohaha ;-)



♥ Puss / Jenny! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0