God morgon

Gomorron fuckers! :-)


Idag kommer mamma hem! Vi ska hämta henne klockan 5, jag saknar henne nuu!♥

Nu är man typ nyvaken och sitter här och äter bilar och dricker mig full på coca-cola. Haha. Skillet på högsta volym, ÄLSKA! Jag har blivit kär. Filles fel...Hehe. Hoppas fan dom kommer till metal-town :-) Sen ska jag åka hem till pappa och hämta en ny säng..Eftersom mamma kommer hem idag så kan jag ju inte sno hennes säng längre.  Jaja, nu ska vi storstäda innan vi hämtar mammmmmma :-)




Här är min kissochbajs-katt som förstörde min säng..Den jäveln...Haha



Bästa Anna och bästa Tobbe= Bästa paret :-) Maha



Alltid lika snygg nyvaken ;-) Haha!


♥ Puss/ Jenny! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0