Vissa dagar är bättre än andra

ÅH! Jag hade skrivit massor men NEJ! Då försvann det! Gaah! Andas Jenny och så börjar vi om..Andas..


Hej hej :-)

Är väldigt dålig på det hära med att uppdatera bloggen känner jag. Tiden räcker ju inte till, haha. Men skriver lite ibland när jag känner för det iallfall ;-) Fyfan vilken snöoväder det har vart inatt och idag. Jag är så trött på snön nu! Det hade inte vart fel med sommar nu..Skinande sol, värme, bada, vattenskoter, (...) Det låter bättre tycker jag. Eller vad tycker ni? Skulle det inte vart wunderbaaaaart?! :-)

Kom iallafall till jobbet imorse, efter grannen var här och snöslungade våran infart, haha. Packade upp en del porslin och lite så. Och så skärde jag mig på en kartong, fan vad ont det gjorde! Det blodade massor :-( Duktig jenny, haha! ;-) Nu ska jag väl upp till brorsan och Tip3x och kolla klart på Zombieland. Den är grymt bra, ni borde kolla! ;-) Sen blir det ut att åka brum brum bilen, höhö.


Ha en bra kväll. Puss Jenny ♥





Jag och Malin sommarn 2008 :-)



Samma här, haha vi är alltid lika snygga ;-)


Jag samma dag. Jag är en buuuuse :-D Mohaha kolla mina toppar på håret ;-)
Det mådde inte så bra där ser det ut som xD


Jag och Pernilla, oxå 2008 tror jag :-) ( Jag ser ut som ett troll, haha ;-) )


Jag målar naglarna svarta på lillebrorsan i sommras, haha :-P


I varberg 2008. GILLA!



Åh SOMMAR SOMMAR SOMMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0