Svarthårig igen då väl

Hejsan, nu vart man svarthårig igen ;-) Det går inge bra med blonderingen känner jag xD Men nu var det verkligen nödläge lixom. Haha. Har mitt gammla löshår i sålänge. Får det nya nu i början av veckan! Det gillas. Sen får vi väl se när nästa blonderings skit ligger och fräter upp min hårbotten igen ;-) Nu kom vi nyss hem ifrån ånimskog iallafall. Vart hos mammas kille och min chef, haha, på middag med massa trevliga vuxna och söta barn :-) Det var mycket trevligt. Mamma och lillebrorsan stannar där över natten och jag och storebrorsan snattade bilen och åkte och hyrde film och köpte godis, så nu ska vi sätta oss och kolla på den. Gamer heter den, den skulle tydligen vart bra hade han hört ;-) Så får väl hoppas på detta.



FÖRE:



EFTER:






Ha en bra kväll alla :-)

Puss Jenny ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0