Skola skola skola

God morgon :-)

Sitter i skolan nu och jag är forfarande inte frisk -.- Det suger kanske lite smått kanske. Men det går bra ändå, för jag har inte vart ute på massa dagar så jag har överskottsenergi och det är jätte kul. Fast inte så kul egentligen men ändå. Jag är bäst på uno iallafall :-D Jaja..Snart ska jag hem till Sanna och hämta löshår som jag ska få låna och köpa svart hårfärg så då blir det svart och långt igen, det gillas! Och så kommer det nytt löshår i början utav veckan, det gillas ännu mera, wiii :-) Hoppas det blir bra iaf. Nu ska jag nog sätta mig och måla en liten smula sen är det mat och sen slutar vi 12. Tummen upp, eller? Jodå :-)



Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0