Sjukling

Hejsan svejsan :-)

Ingen skola idag..För jag är sjuk, sjuk och sjuk. Vart hos läkarn och gjort blodprov grejsimojs idag och det var inte halsfluss eller nån annan grej som dom kolla. Men ska tillbaka klockan tre, då skulle dom kolla något mer sa dom. Åhh..Jag gillar inte läkare! Men blir väl bättre efteråt får jag hoppas! Vill typ ha en dunderkur med tabletter som gör att man blir superduperfrisk på en dag! Men det finns nog inte..Men ändå^ Nu sitter jag iallafall här med en gosig råtta som springer runt i min tröja :-) Älskar min Teodor♥ Ska nog sätta mig och kika på Eva och Adam, den är bra den ;-)




Teodor och Roland, syskonkärlek ;-)
Älsklingar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0