POST

Gissa vad som kom på posten idag? -METALTOWN BILJETTERNA :-D Åhh vad jag längtar nu!

Rammstein
In Flames
Bullet For My Valentine
Kreator
Dark Tranquillity
Nile
Sonic Syndicate
Sabaton
Finntroll
Bleeding Through
Cynic
Dream Evil
Raubtier

♥♥♥♥♥♥♥♥
SÅ BÄST!
♥♥♥♥♥♥♥♥






Jaja..förutom det så kom precis Ann-Sofie (Emils mamma) och hämtade Emil. Vi kollade på Fight Club :-) Så har med andra ord sett dom två bästaste filmerna som finns på en och samma dag ;-) Fast båda satt som två slöpäckar och höll på att somna, men ändå. Hehe. Nu sitter jag och dricker kolsyrat vatten ♥ och har allmänt ont i halsen. Gör mig frisk! Tack..Ne nu ska jag nog gå och göra mig iordning och nana!


Emil gillade mammas kakor. Mohah. ♥♥


Jag och min bästaste råtta! Älskar dig Teodor ♥


Puss och godnatt :-)
Jenny ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0