Piggelin är gott

Hej hej :-)

Hehe jag sov nästan tills idag, sen jag la mig och vila igår asså. Vaknade och kollade på Halv åtta hos mig bara sen gick jag och sov igen ;-) Gott! Idag har jag bara gått runt hemma och vart allmänt rastlös! Jag hatar att vara sjuk! Har feber nu oxå, jippie! -.- Och ätit massa onyttiga saker har jag gjort med. Fast jag åt äpple och annanas och det är NYTTIGT! Fast kanske inte med massa grädde ;-) Men ibland får man tjocka sig lite oxå väl? :-) Fast jag har aldrig gillat annanas, men gjorde det idag, och jag tycker det är lite skumt :-O Det har nog med min sjukdom att göra. Hum... Efter jag hade tjockat mig iallafall, så klippte mamma mig. Och jag är deprimerad :-( Jag har fan inget hår kvar nästan. INTE KUL! Ne..jag rakar av allt snart tror jag. Jaja..jag får väl leva med detta tills jag köpt löshåret som är beställt. Och då blir det svart igen, i think. Vad tycker ni? Svart eller den typ jag-vet-inte-färgen jag har just nu? Men jaja, nu ska jag gå och lägga mig tror jag. Hade gött hej :-)



Mina älskade gos sockar ;-)





Jenny är super nyttig- Joodå ;-)



Kolla mitt hår :-( Kommer aldrig få långt hår ju! *Buhu*!


Jaja.. Godnatt och sov gott ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0