Nej men snö

Tjenare tjenare allihooopppaaa!

Har ni haft en skön sommardag idag eller folket? Det har jag! Vart på vita med mina bästa, blev en kall öl på stranden och ett par snabba dopp. Det var fortfarande liite kallt i värnen, men avsvalkande och hur skönt som helst :-) Fick lite färg oxå faktiskt. Jag trodde fan aldrig att det skulle bli sommar i år så himla mycket snö det har varit, men man kan tro fel, och jag klagar verkligen inte :-) Älska sommar lixom! Gud så skönt, har längtat efter denna otroligt sköna värmen länge nu. Och nu kom vi precis hem, tog cyklarna ner så fick lite motion oxå, inte fel alls;-) Nu ska vi sätta oss bak på altanen och njuta av sommarkvällen, när det fortfarande är den där sköna värmen kvar från dagen som sakta försvinner och man ser solen gå ner, men ändå är det en bekväm värme kvar som är efterlämnad, och en skön filt på det. Mmm. Grillen är tänd och det blir grillat kött, potatisklyftor, bearnesås och en massa god sommarsallad till kvällsmat. Åhh, kan det bli bättre? UNDERBART! Jag njuter verkligen av detta, älska Svensk sommar!

Jaja..okej, jag är insnöad, men jag tänker inte aceptera det och jag tänker inte låta min hjärna tänka på detta! För jag vill ha sommar och har intalat mig själv att låta fantasin bestämma över min hjärna för en stund! Eller en dag..Eller nått. Och det är inte kul med typ två meter snö, så därför ignorerar jag den. Och det är inte kul med inställda bussar och instängda katter och frysna uteliggare och isiga åar och jätte kalla fiskmåsar. Därför ignorerar jag det! :-) Tänk som Jenny? Klicka här --> Ignorera knäppa vintrar med mycket snö

Men om jag ska vara jätte ärlig nu då, jag lovar på min råttas far och mor!
Mina pinglor sov ju hos mig inatt så dom har vart här today, men alla bussar till vänersborg är inställda så Anna och Fille tar sig inte hem och Emils mamma bor typ långt bort och är insnöad, till och med vi är insnöade! I lilla Mellerud, där det brukar ta ungefär 3 minuter att ploga hela hålan. Det är illa nu. Vi skulle egentligen ut och skotta förut men vi blidde barn för en stund och lekte istället ;-) Hehe det var faktiskt lite kul, och väldigt blött oxå för den delen. Kan säga att det är väldigt mycket kläder och badlakan som behöver tvättas! :-P När vi hade lekit klart iallfall så gick jag, fille, Nina och Emil upp och hade jävligt roligt! Haha! xD Ta det inte perverst eller så men HAHA! När det vi höll på med var fint och iordning och klart och allt sånt så gick vi ner och gjorde varm choklad, mycket gott :-) Men nu ska jag gå och sätta mig i soffan och vara social mot Tobbe, Anna, Emil och Fille, som får stanna här tills alla kommer dit dom ska. Får se hur många nätter till jag kan hålla dom fångna ;-) Haha!


Mmm. PUSSPÅSOMMAR i vilket fall som helst och ha ett djävulsk bra liv nu alltså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0