Jenny Salén ?

Hej hej :-)

Igår: Baah! Igår var jag och Malin jätte biffar och skottade snö. Vi började halv ett, direkt när vi hade vaknat och slutade när maten var klar runt sex. Vi är så starka asså ;-) Haha och jag körde gympa i snöhögarna, men det var inte smart att göra hoppövningar för då skönk man, djupt. HAHA! Ibland är det kul med snö. Men ibland suger det röv och bara är kallt och jobbigt, för det mesta! När vi var klara där ute iallafall så gick vi in och åt och sen dusha, det var gotttttt efter ett antal timmar ute ;-) Sen nörda data lite och sova! Somnade rätt tidigt ändå. Mohaha. jaja Duktig Jenny!

Idag: Så sov jag rätt så länge och det var massa skönt! Men Robin ringde och väckte mig halv tre, buhu :-( Haha! Men det gjorde inte så mycket, då satte jag mig i soffan och kollade på tv med min älskade Malin. Och vi var jätte duktiga idag oxå, vi gick ut och gick! Sa ju att vi var biffar..Inte många som slår oss kan jag meddela er om ;-) Hehe! Sen in och lägga sig i soffan igen, och där har vi luggit tills brorsan  kom och hämtade mig. Vilket var för en liten stund sen. Då åkte jag, Tobbe och Fredrik och keka pizza och köpte med godis hem ;-) Tjockis Jenny!

Mohaha. Och nu sitter jag och håller på att somna framför datan -.- Är äckligt trött asså! Funderar på och gå upp och lägga mig redan. Ska iallafall prata med Robin en stund, sen hålla mamma sällskap vid tv:n! ♥
Jag saknar redan Malin ju! :-( ÄlSkAr DiG!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0