I feel lika a monster

The secret side of me, I never let you see
I keep it caged but I can't control it
So stay away from me, the beast is ugly
I feel the rage and I just can't hold it

It's scratching on the walls, in the closet, in the halls
It comes awake and I can't control it
Hiding under the bed, in my body, in my head
Why won't somebody come and save me from this, make it end?

I feel it deep within, it's just beneath the skin
I must confess that I feel like a monster
I hate what I've become, the nightmare's just begun
I must confess that I feel like a monster

I, I feel like a monster
I, I feel like a monster




Hejhej :-)

Tobbe fick sin bil idag, så vi har vart och kollat på den och grejat lite. Någon jävel som hade vart där inatt och slagit sönder en ruta. Stackars folk som inte har något roligare för sig. Man kan ju typ ta en klubba och köra upp på valfritt ställe och skrika yes istället. Men jag vet inte :-) Sen åkte jag och Anna hem till Fredrik och åt hamburgare, muuums. Sen kom Tobbe...sen kom Candy...sen kom katten. Haha, ja, då åkte vi hem, och åt piggelin såklart ;-) Och nu sitter jag här och är jätte mycket trött. Funderar på om jag ska gå upp och sova redan, men det är väldigt tidigt egentligen..Eller om jag ska ta upp min älskade Teodor ♥ och sätta mig och måla. Ne, vi får se vad som händer och fötter :-)

Ha en bra kväll allihopa. Godnatt :-)
Puss Jenny ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0