Grattis Hampus

Hejhej :-)

Idag fyller min lillebror hela 9 år. Tiden går snabbt. Tycker inte det var länge sen pappa kom hem och sa att vi hade fått en liten jobbig lillebror. Hehe :-) Jaja..Nu är vi på kalas hos farsan för hans sida av släkten, sen bär det av till mamma och ha kalas där för den andra sidan av släkten, masssa godsaker today, mohaha! Jag kommer rulla hem ikväll ;-) Men som sagt så kämpar jag efter att vara med i Du är vad du äter , hehe! Och nyss kom Robiiiiiin hit, wiii :-) Efter alla kals och mojs så blir det nog hem till Fredrik i think. Jaja nu är jag tom, hahahahhahahahahaha hejdå :-)








Haha, hittade bilderna jag tog på modell grejsen i göteborg i sommras. Mohaha!

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0