Forfarande sjuk. Baah!

God morgon!

Vaknade redan vid halv 10 idag. Inte likt mig precis! Har ju haft sömnproblem som ni kanske vet, men har börjat sova normalt nu, och fyfan vad jobbigt det är! Trodde det skulle bli bättre, men jag är tröttare nu när jag kanske har fått 8 timmars sömn än när jag sov max 3 timmar på en natt. Det är skumt. Är trött som fan och har bara lust att ligga i sängen hela dagarna. Blää. Men men, det blir väl bättre..Hoppas jag.

Har iallafall hunnit med att dusha och ätit frukost på dessa tre timmarna, jag är snabb som bara den! ;-) Haha eller inte. Men nu ska jag nog upp och titta på min älskade Natural born killers ♥.  Får passa på när brorsan inte är hemma så jag kan låna hans rum och kika film i. Eftersom att jag är den enda som gillar den filmen, verkar det som. Alla bara klagar, puuh. Haha.




Jag tror jag är hemligt kär i min nya mugg jag fick av mamsen :-)




Vinter..Vinter..Vinter



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0