DET TÖAR UTE!

Hejsan hejsan :-)

Jag blev så glad så jag nästan börja gråta imorse när jag kom ut, då töa det! :-D Åhhh, lycka! Nu blir det snart sommar :-D Hoppas jag. Mohaha jaja. Vi sov ju hos Anna inatt, skulle sova hos Karin när vi kom hem till dom från Amanda men då hade lilla Karin somnat, latis ;-) Sen åkte vi hem redan vid 11 imorse, det var väldigt tidigt tycker jag. Men mamma skulle ha bilen. Så när vi kom åkte jag och mamsen och hämtade Julia :-) Sen åkte vi och handlade mat och grejer för imorgon. För då fyller min lillebror 9 år! Tycker inte det var länge sen han fyllde ett, även fast han fortfarande är det i hjärnan ;-) Haha nejdå, nu ska vi vara snälla. För det är en bra dag idag! Nu ska jag, mamma, storebrorsan, lillebrorsan, lossas syrran, lossas farsan, Anna ochy Fredrik äta tacos, haha. Vi har blitt en stooor family now. Efter maten kommer Robin och hämtar min, Tobbe, Anna och Fredrik, då ska vi hem till F :-) Sen får vi se vad som händer och fötter :-)


Haha, hittade en lyckad bild på mig och Fredrik sen i början av vintern. Haha! :-P

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0