Bruum bruum bilen !

Tjaaa

Nu är alla kalas klara.. Fast ja orka inte äta nått hemma hos mamsen, så jävla mätt. Så jag, Tobbe, Anna och Robin åkte hem till till Fredrik en sväng. Men vi åkte därifrån nästan lika snabbt. Anna åkte hem till vänersborg igen och sen drog vi som var kvar hem till Tt och Therese. När vi hade vart där i typ en timme drog vi in till mellerud igen och köpte mat. Åkte tillbaka, var här i 10 minuter, åkte någonstans och hämtade folk, in till mellerud fortsatte till ör och sen tillbaka till rostock och nu kom vi precis hit igen. Haha en jävla massa brum brum bilen idag xD  Nu stter killarna sitter på vinden och nördar lacka lacka spel och låter typ som..hönor.. xD Och jag och Therese sitter och tjötar :-) Vi blir väl fast här halva natten skulle jag tro..Och sen vid 4 kommer Robin hem och sover :-)


Denna bruden är nog världens snyggaste.Och jag ska se henne live i sommar.
Jag längtar ihjäl mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0