För inatt har jag dansat i djävulens sal

Förlåt för min äckligt dåliga uppdatering. Men har verkligen haft fullt upp i några dagar nu. Men vi börjar från dagen jag fixade mina naglar då. Dom blev skit snygga, är jätte nöjd! Sofia heter hon som gjorde dom, jätte duktig. Ska fortsätta fixa naglarna hos henne. Och hoppas hon klarar provet! :) Efter det åkte vi till ed. Jag, Tobbe, Anna, Benjamin och Linda. Marknafedn hade precis slutat när vi kom dit men det var kul iallafall. Haha, vi kom dit och min kusin hade druckit typ tre öl ur ett flak sen kom snuten och hällde ut alla. Haha deprimerande men ganska roligt ändå ;) Sen gick vi typ bara runt, sen träffade vi Robin och Erling :) Trevligt. Och en massa andra folk som var ute och röjde. Har bara hört ''Åh de sög i ed'' ''Fyfan va tråkigt i ed '' och bla bla bla. Men jag får väl va den första som säger att det var KUL . För ed är bäst ;) Hö..hö..Sen kommer jag inte riktigt ihåg vad jag har gjort, bara gått runt, vart med Sanna och lite så, och jobbat. Har fått shemat för sommarjobbet gött! Nu sitter jag iallafall i skolan, har haft engelska. Och nu ska vi spela lite uno tänkte vi :)

Puss och kram ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0