UPDATE

Hej hej :)

Förlåt för dålig uppdatering igen, men har inte orkat sitta vid datan nått större när det har vart så fint väder, bara vart ute typ :P Men sitter hemma hos Jessica nu iallafall, och Dagge är här också :) Har färgat Jessicas hår, blonda slingor blidde det. Hon gjorde även blonda slingor på mig i förrgår, jag är nöjd :) Ska ju bli blond igen var tanken. Nu till sommarn dååååå. Men ska ta det lite lugnt mellan färgningarna så jag har nått hår kvar till sommarn över huvudtaget. Haha :P Väntar på att Linda ska komma och hämta upp mig nu, ska med henne hem och sova där inatt, mys :) Men nu ska vi dra raggen på torget, höhö ;)

Puss och kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0