SMÅTT OCH GOTT

Bästa veckodagen: Fredag eller lördag..Kan inte bestämma mig!

 

 

Humör: Rätt så trött, men annars bra

 

 

Favoritgodis: Gelé godisar!  Mmm!

 

Är det nåt du absolut inte äter: Korv. Usch på det!!

 

 

Kläder just nu: Mjukisar och linne.

 

 

Musik just nu: Spotifyreklam ;) All that small things med Blink 182

 

 

Favoritsaft : Fun light, wildberries!

 

 

Dagens längtan: Hem och leka med min älsklings Malin :)

 

 

Hur många kuddar sover du med: 6 st! Kuddar är gottigt

 

 

Spelar du nåt instrument: No im not. Innan det brann hemma så spelade jag gitarr.

 

 

Dagens frisyr: Uppsatt i en keps

 

 

Kommer du ihåg din första kärlek:  Haha ja. Den glömer väl ingen?

 

 

Har du några homosexuella vänner: Vänner och vänner..

 

 

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Jag vet inte. Men man kan ju alltid hoppas!

 

 

Ser du på kärleken som ett misstag: Nope

 

 

Bio eller promenad: Båda två är skojjsigt! Men gå ut och gå en solig fin dag slår nog det mesta :)

 

 

Dagens borde: Göra mig iordning och keka nått.

 

 

Dagens fundering: Om mamma ska vara kvar i ånimskog inatt :P

 

 

Snarkar du? Haha japp! Sexy..

 

 

Rädd för insekter? Är rädd för vissa. Men långt ifrån alla :P

 

 

Det här är jag bra på: Måla och vara allmänt störande, mohaha ;D

 

 

Vad vill du jobba som? Vill jobba som tatuerare

 

 

Chips eller godis? Godis i think! Men chips är ju inte fel alltså..

 

 

Skriver du dagbok? Det är väl bloggen isåfall!

 

 

Har du tatuerat eller piercat dig? Var nånstans? Jag har haft många piercingar genom åren, höhö. Men därimot har jag inte många kvar :P Nu har jag piercing i näsan och läppen. Har haft två i näsan, naveln, bröstvårtan och ögonbrynet oxå!

 

 

Hur många syskon har du? Lillebrorsan Hampus och storebrorsan Tobias och lossas syrran Julia! ♥

 

 

Är du rädd för blod? Nej,jag gillar blod. Mohaha. Nej men det är fint.

 

 

Anser du att du är stark? Klart jag är stark, biffen nummer ett lixom ;)

 

 

 
Använder du knark? Usch nej. Och jag kommer aldrig att göra heller!

 

 

 
Kaffe eller te? Kaffe för faan! Rawr..

 

 

London eller Paris: Har aldrig vart i varken London eller Paris. Men vill helst till London!

 

 

Favoritfärg: Grön är absolut bäst, jodå!

 


Född:
Världens bästa mellerud ;) Haha jag vet att ni är avundsjuka

 


Nationalitet:
Svensk !





Usch..Utan löshår och ikke uppsatt!


Kommentarer
Postat av: emelie

du är väligt fin ! :)

2010-04-07 @ 19:48:56
URL: http://emeliedager.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Anser du att du är stark? Klart jag är stark, biffen nummer ett lixom ;)

HAhahhahahah vi säger så:P

2010-04-16 @ 09:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0