Måndag och skola. Trött svar ja .

Hej hej :)

Fy fan vad jag är dålig på att blogga nu alltså. Skärpning! Nu får det bli bättre igen :) Helgen har väl vart hyfsad bra. Om man tar bort vissa grejer bara. Har sovit hos Linda från torsdag till lördag sen sov hon hos mig tills igår. Mysigt :) I fredags hade vi grillkväll, jag, Linda, Jon, Daniel, Malin, Tt och Terese, och Dagge en stund..Det var jätte mysigt fram tills på kvällen! Den kan vi gärna glömma. Blir bara så jävla trött och irriterad på omoget folk. Men men på lördagen åkte vi hem och bara tjocka oss framför tv:en med godis, jag Tobbe, Linda, Tt och Terese :) Gott.

Och nu sitter jag i skolan. Skulle börjat haft engeleska 20 i 10 men min lärare har glömt bort mig tror jag, för han kommer inte :P Gött det, haha. Menmen..Nu ska jag försöka få Sanna att spela uno med mig :)

Hörs sen.

Puss och kramis





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0