Hemma och dricker powerking slasha öl med gosnosar! ;)

Första du gör på morgonen: Blir arg för att jag vaknat
Frukost: Äter bara frukost i skolan, och då är det ett ägg, en macka och apelsin juice
Avgudar: Kat von D. Och mina vänner
Färg: Grön
Mat: Makaron pudding, eller Kickis pastaröra, jummy!
Kamera: Nikon
Skor: Vanliga låga skor
Dricker: Powerking, just nu
Beroende: Färga håret
Semester: Grand Canaria
Önskar mig: Några miljoner på posten
Borde: Gå upp och dusha
Vill: Gå upp och gosa med mina älsklingar Teodor och Roland. Och en sak till!
Värsta som finns: Djurplågeri och korv
Drink: Powerking/vodka !
Hemlighet: Jadu, eftersom det är en hemlighet så tänker jag inte berätta. Men det är en massa
Dåld talang: Jag kan sjunga när jag anstränger mig. Haha
Rädd för: Spindlar
Mobil: Sony Ericsson W715
Dålig på: Att sjunga när jag inte anstränger mig, höhö
Musik: Metal på hög volym
Personlighet: Jag är snäll när jag vill ;)


Snygg bild på min fina vägg ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0