HAJ HAJ JA HAR FASNE FÖR NORK

Hej hej :)

Jag tror att min bror och Sanna är ganska trötta på mig ;) Har gått och pratat norka konstant ända ner till pappa. Haha, men jag vet att dom älskar mig ändå ;) Jag har iallafall varit jätte duktig idag! För det första så fick jag godkänt på hela nationella provet i engelska, så nu är grundämnena klaaaaara :D Så jävla gött kan jag tala om! Ja, och för det andra så har jag bakat kladdkaka och vanilj muffins till mig, Tobbe, Sanna och Fredrik, och så tog jag med till pappsen också. Fick vara lite snäll idag kännde jag. Och gott var det! Mästerbagarn Jenny :) Mohaha.

Men nu sitter jag nere hos farsan iallafall och ska dricka kaffe med brorsan :)

Puss och kramis


Haha inte alls gammal bild på mig och brorsan, nene ;)


Nyaste på länge ;) Hehe. När jag, Virre och Matilda var på pier pressure -06 :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0