GODMORGON GODMORGON

-godmorgon fuckers!

Sitter hemma hos Robin och är nyvaken! Jag är rastlös. . .Ska snart ner och keka nått sen ska vi fråga Robins far om vi får köra lite fyrhjuling :) Jag vill till överby idag och handla! Men har inga bensin till det. Det suger lite tycker jag. Jag ska köpa nya skor. Åh föresten! Jag givk i mina högklackade skor igår, fyfan vad jobbigt det är, har nästan träningsvärk för fan, haha! Jag håller mig nog till mina goa vanliga skor i fortsättningen, det blir nog bättre så. Lite mindre brytna fötter och mindre urhoppade knän xD

Jaja..Nu ska jag väcka Robin och gå ner och äta lite :)

Puss och kram sålänge!


Får bli en gammal bild från arkivet..Är på Robins dator. Men har har ju bara massa bilder på andra tjejer. BUHU! Hö hö hö. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0