BOOORT FRÅN MELLERUD NU

Sitter hemma och väntar på nog världens segaste mister Robin Weddmark! ;) Vi ska till..va heter det nu igen..Arvika! Dom skulle inte till elmia imorrn så då ko0m dom på att vi skulle till arvika ist..Jaja, inte vet jag. Jag håller käften och åker med ist ;) Får se vart vi hamnar! Sen sover jag hos Robin inatt!

Och det blev inget prov i skolan idag föresten. Jag satt och vänta och vänta på att min lärare skulle komma till passagen, men sen kom vi på att på torsdagar ska jag ju bort till iv och ha lektion! Smart asses! :P Men slapp jobba iallafall, rätt chill. Haha. Så vi köpte godis och gjorde påskbrev och spela uno. Fira LOV väl. Fy fan va gött. Wihooo LOOOOV! Det gillas mycket mycket mycket. Ska sova bort varenda dag ;)


Rawr! Passa dig..Jag äter upp dig..Hel... ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0