Trött tisdag !








Tjenare tjenare. Jag är trött o jävlig. Sleten idag, kanske ni märker när ni ser kortet, haha.
Vart på praktiken på bloms idag då, duktig Jenny ! ;) Har packat upp en massa leksaker o lite
porslin oså. O ''oklantig'' som jag är, eller inte, så lyckades jag skära mig, inte bara en gång.
Några gånger på kartonger o några gånger på kniven, haha jaja :P Sen då var de några som
julhandlade, för över 16 000:- Så fick tejpa upp massa papplådor som dom kunde packa ner
allt i, tänk sen när dom ska slå in allt de, shit :O Haha de lär ta tid för de va inte lite grejer dom
hade köpt. De va för långt till ullared sa dom, höhö, intressant va? :P Ska ialla fall fråga efter
o få jobba där nu på jul lovet så ja kan tjäna lite pengar kanske, inte helt fel o ha de ibland.
De e inte långt kvar till jul nu, fan va snabbt de går, tycker inte de va länge sen ja börja skolan
igen eftet sommarn xD Men men efter praktiken så åkte ja hem o då fick ja o tobe städa bilen
efter vi va i danmark förra helgen, de va lite sketet så, hehe. När de va klart så åkte vi hem till
Fredrik och hans cp katt o kolla på xXx , den e bra den ! Fast ja somnade, som vanligt när jag åker
till någon nu för tiden, haha. Kul o behöva åka hem till andra för o kunna sova, svar nej :P Skulle
de blitt som jag ville så skulle ja ju upp till billingen till jon idag men de va ingen som kunde
köra :( Anus på de ! Saknar han ju..<3 När filmen var slut så väckte tobe mig o då blere hem o
keka o nu kollar vi på nån annan film, vet inte vilken men de funkar ändå. O senare får ja ny
mobil, wiho ! :D Det är ganska behövligt kan jag ju säga ! Länge sen ja hade en bra eller fullt
fungerande mobil nu, höhö :P Ska försöka o somna tidigt idag, ska ju på praktik imorrn igen
o de e inte så rockigt o jobba när man håller på o somna för man e så trött, haha.
Jaja nu ska ja upp o få telefonen :D
Bye bye !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0