Torsdag?








♥ Är det verkligen torsdag? :O Jag trodde det var fredag imorse när jag vakna och det känns som det än ! :P ♥

♥ Eftersom att min dator är sönder nu :( så hitta jag massa bilder på mammas dator, hittade typ 200 bilder eller något från balen när vi gick ur 9:an. Var ju lätt snyggast, haha ne usch ! xD Men Malin var fin! Den roligaste jävla dagen/kvällen på äckligt länge iallfall kan man ju lugnt säga ! :) Jaja, det jag skulle säga var iallafall det att eftersom att min dator är sönder så har jag inga bilder eller så kvar, därför är det bara gamla bilder här som kommer ett tag nu :P JÄVLA DATOR :( Den borde tåla att ramla i golvet några gånger tycker ja. Men men, det tyckte tydligen inte den, den gillade nog inte mig.. Jaja så e de, jag hade iallafall ställt klockan på halv sju imorse för att jag skulle hinna dusha men då ringde mamsen fem över åtta. Då hade jag väl somnat om. Så de ble upp och ta på sig kläder och cykla ner till skolan. Vi kolla på film, eller aa, ja sov jag men. Sen väckte Helena mig tolv typ, då vare mat, men de va äckligt. Sen cyklade ja hem på mammas räsercykel igen haha ! Sov lite när ja kom med (y Och jag är godis sugen känner jag men jag orkar inte gå till affärn. Så jag tror ja ska baka :O KLADDKAKA (y Vet inte ens om jag kommer ihåg hur man gör det för det var så länge sen men de ska no gå bra, haha. Ikväll blire nog bara att vara hemma och slöa sig skulle jag tro. Kanske se paranormal activity me brorsan :D Wiiii ! Hoppas det iallafall ! Yeah yeah ! ♥




Kommentarer
Postat av: malin

otrolig ful bild du hitta på mig!

snygggggging! ;D



<3

2009-11-27 @ 17:30:14
Postat av: Anonym

haha du e så snygg så :D<3

2009-12-03 @ 18:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0