Tisdag




♥ Min kära dator ramlade i golvet för tydligen sista gången förut. För nu bara det står massa grejer och den går inte att starta :@ Jag kommer typ dö om den har krashat nu. Baah. Jävla dator helvete! Men tur att mammi har en gammal stenålders data som man kan använda i nödfall då, fast den flippar man ju sönder på. Allt tar typ hundra år att göe, gaah! Det är iallafall därför det är en gammal bild. Typ exakt ett år sen typ skulle ja tro :P Hitta massa äckliga bilder här ju.. Men men ! Vart på paktiken idag, mammi kom och hämtade mig vid fyra. Har vart skit trött idag, tappat och drömmt bort mig flera gånger. Fast igår somnade jag ändå tidigt, första natten på kanske två månader nu ;O Somnade redan halv ett tror jag. Det känndes rätt konstigt. Iallafall förut när ja väntade inne på att mamma skulle hämta mig då, så sa min moster att hon kom. Vi har en vinröd ful bil typ, inte svår att missa. Så jag tänkte ju inget mer på vem som satt i bilen och körde eller så, utan jag gick rätt ut och öppna bildörrn och tänkte sätta mig då. Men så kollade jag lite åt sidan och tänkte säga hej till mamma, nej då sitter det en minst 80 år gammal gubbe där, haha!! xD Vilken chock man fick då kan ja säga, så jag gick ut ur bilen utan att säga nått till han, haha. Sen kom jag på att han kanske trodde att jag typ skulle döda han eller något så jag fick gå tillbaka till gubben och säga att jag tog fel bil, haha det var lite kul :P Ja berätta de för mamma sen när hon kom, ja kollade två gånger innan jag gick in ;) Aa o hon skratta så hon grina i fem minuter kanske, haha :P Efter praktiken iallafall så blidde det direkt hem, förstöra datan, bli arg, lägga sig i soffan o sova i två timmar typ, det var gött ! Och sen äta och sitta här, så har ju inte hänt sådär skit mycket idag kan jag ju säga. Nu blir det soffan och kolla tv en stund och sen kanske försöka somna tidigt idag med, de hade vart äckligt skönt iallfall.
Blir ingen praktik imorrn för jag ska till bäckefors för mina äckliga knän som hoppar ur led hela tiden. Dom ska typ prata om bilderna jag var uppe och tog för över två månader sen iallafall och sen ska dom klämma på knäna. Ajj vad ont det kommer göra ju ! :@ Jag hatar knän, men men sånt är livet. Ska jag börja träna nu så är det lika bra att rätta till dom så att dom inte skadas ännu mer. Finns något positivt i allt sägs det ju, men jag tror inte på det, hum. Jaja så ääääre. ♥


♥ Hare gött hej och godnatt ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0